miercuri, 11 decembrie 2013

Doua lacrimi in glas sau poveste despre cum am ajuns eu sa nu mai vars lacrimi

Se spune ca zodia mea, racul, iubeste doar 3 persoane intreaga viata. Ei bine eu categoric am trecut de iubirea mea de boboc si de mijloc. Am varsat lacrimi pentru fiecare si nu regret nimic.Nu am plans pentru caerau fericite cu altcineva. Nu, eu am plans pentru ca nu mai puteam fi eu cel care le gace fericite. Este lucrul pe care ma pricep cel mai bine sa il fac si este singurul lucru pe care il am de oferit persoanei de langa mine. Pentru ca stiu ca in adancul meu sunt gol si fara speranta. Vreau doar ca trecerea mea pe acest pamant sa insemne ceva pentru cineva si asta e singurul mod in care stiu, oferind fericire. Dar ce se intampla atunci cand nu mai pot face asta? Inca nu stiu pentru ca inca astept acea a treia iubire care va fii si ultima din viata mea.Pentru ea o sa fiu acel cavaler pe cal alb, personalizat desigur, cu o chitara prinsa de cal pe partea dreapta, iar pe partea stanga o tolba prina cu manuscrisele poeziilor mele, avand o palarie in cap si purtand o camasa neagra. Eh, aceasta e doar imaginea pe care mi-o fac eu despre mine, dar poate nu o sa fiu nici pe departe asa in viziunea ultimei Ana.

Am ales sa plang in cuvinte pentru ca sunt mult mai expresive decat lacrimile, parerea mea. Acum nu mai vars lacrimi de tristete, nu imi mai irit ochii de la degetele-mi mult prea aspre pentru ca astept. Astept sa vina si ultima mea iubire, sa o vad cum imi intra incet, incet sub piele si cum se ancoreaza in gandurile mele. Pana atunci aleg sa nu mai irosesc apa din organismul meu pe actiuni inutile, oricum nimanui nu ii pasa... Motto-ul meu si insemnele pe care le pun pe oriunde as ajunge sunt doar in capul meu. Nimeni nu stie cu adevarat ce inseamna pentru mine Diamonds for tears sau pur si simplu nu ii intereseaza. 
Asa am ajuns eu sa nu mai vars lacrimi, dar oare, cand voi plange cu adevarat pentru ultima oara?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu