luni, 18 martie 2013


Dragă X… (Nu are rost sa scriu vreun nume.)
Nimeni nu ți-a cerut să te întorci și, totuși, ai făcut-o și, ca de obicei, ai ieșit pe ușa din spate, fără a face nici un zgomot. Dar știi ce? Mă așteptam! De data asta nu aveam nici iluzii, nici optimism, nici speranța de a renaște ceva între noi. De data asta erai doar o cunoștință care venea în vizită.scrisoare_de_dragosteDe data asta nu ai reușit să-mi faci rău, să visez, să simt acei fluturași în stomac, pe care-i simți când, cineva care contează cu adevărat pentru tine, îți pășește pragul.
Cred că singura decizie bună pe care ai luat-o, vreodată, de când te-am cunoscut, a fost asta: să revii. Așa, eu mi-am dat seama că meritam mult mai mult decât îmi ofereai tu; că n-am nevoie de nimeni care să-mi spună că ești doar o parte a trecutului meu. A fost cel mai bine. Mi-ai demonstrat că nici nu te mai iubesc, nici nu mai am nevoie de tine. Am văzut că sunt o persoană independentă.
Pentru prima oară, în viață, ai făcut ceva fără să mă rănești!

(by Valeriu Pinzaru)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu